راهنمای خرید ساندویچ ساز
نوشته شده توسط : digitaamir

انواع ساندویچ ساز

 

دو نوع ساندویچ ساز در بازار وجود دارد.

 

  • ساندویچ ساز پننی میکر
  • ساندویچ ساز مثلثی

 

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید ساندویچ ساز باید به آن توجه کرد توجه به نوع آن است. دلیل ممکن است این باشد که ممکن است نیازهای شما را برآورده نکند.

 

ساندویچ سازهای پنی ساندویچ های شما را کباب می کنند و از نوع ساندویچ سازهایی هستند که معمولا در کافه ها استفاده می شود. وقتی ساندویچ را در این دستگاه قرار می دهید و در بشقاب را می بندید ساندویچ بین این دو بشقاب فشرده می شود تا داغ شود و بعد از چند دقیقه آماده خوردن است.

 

مطلب پیشنهادی ما: تعمیر قهوه ساز

رایج ترین نوع ساندویچ ساز که بسیاری از ما از آن استفاده می کنیم ساندویچ ساز مثلثی است. این ساندویچ سازها می توانند چهار، هشت یا بزرگتر باشند و شما بسته به میزان مصرف خود انتخاب می کنید که کدام دستگاه را تهیه کنید. یکی از دستورالعمل های خرید ساندویچ ساز این است که حتما دستگاهی با قابلیت هایی که استفاده می کنید تهیه کنید. بشقاب این ساندویچ ساز به صورت مربعی برش مورب در وسط می باشد. بعد از اینکه ساندویچ را روی بشقاب گذاشتید و در آن را می بندید، ساندویچ را فشار داده و به صورت مثلث برش می دهیم.

 

نکات قابل توجه در خرید ساندویچ ساز

 

اندازه و ظرفیت دستگاه

 

ساندویچ سازها در اندازه ها و ظرفیت های مختلف در بازار موجود هستند. اگر یک ساندویچ 4 عددی در هر وعده برای شما کافی است، نیازی به تهیه دستگاه 8 عددی ندارید. اگر تعداد افراد در خانه زیاد است یا معمولاً برای مهمانی خود تنقلات تهیه می کنید، به دستگاهی با ظرفیت بالاتر نیاز دارید تا کارتان در زمان کوتاه تری انجام شود.

 

صفحه ساندویچ ساز

 

مهمترین نکته در راهنمای خرید ساندویچ ساز بشقاب و محتویات آن است. زیرا ارتباط مستقیمی با غذای شما دارد. صفحه نمایش هایی که کیفیت خوبی دارند آسیب گرما یا خطرناک نمی شوند، باعث رشد باکتری نمی شوند و پس از اتمام کار تمیز کردن آن آسان تر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی ما: تعمیر دستگاه تصفیه هوا

ساندویچ‌سازی که تهیه می‌کنید باید بشقاب‌های نچسب و غیر سمی داشته باشد. از آنجایی که برخی از صفحات ممکن است در اثر گرما مضر باشند و یا برای تمیز کردن آنها با مشکل مواجه شویم، بهتر است از تمام صفحات سرامیکی یا چدنی استفاده کنیم. این صفحات در برابر گرما مواد سمی تولید نمی کنند و اگر کمبود آهن دارید به تامین آهن بدن شما کمک می کنند.

 

قیمت های ساندویچ ساز

 

یکی دیگر از نکات مهم خرید ساندویچ ساز که شاید مهمترین آن باشد، قیمت دستگاه است. این دستگاه ها در بازه های قیمتی مختلف در بازار موجود می باشند. اقلام گران قیمت بیشتر به اقلام ارزان قیمت آسیب می رسانند، اما نمی توان با قاطعیت گفت که قیمت یک اسنک ساز به معنای کیفیت بالای آن نیست. برخی از اسنک سازهای گران قیمت برای مصارف خانگی مناسب نیستند و برای استفاده در رستوران ها و کافه ها ساخته می شوند. در کنار قیمت، بهتر است به کارایی دستگاه، جنس صفحه و برند سازنده آن نیز توجه کنید تا در نهایت بتوانید محصولی با کیفیت بالاتر و متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

 

بهترین برندهای ساندویچ ساز (ایرانی و خارجی)

 

یک مورد را نمی توان به عنوان بهترین مارک معرفی کرد. مطمئناً برندهای معروف داخلی و خارجی تولیدکنندگان تنقلات استاندارد و باکیفیت جهانی ایجاد کرده اند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

 

دیجی تعمیر

 

اگر برای تعمیر ساندویچ ساز خود، به یک مرکز معتبر تعمیراتی نیاز داشتید، کافی است با دیجی تعمیر در تماس باشید. کارشناسان مجرب این مجموعه در اسرع وقت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

تهران، چهارراه ولیعصر، روبروی بازار رضا، پلاک 1441 طبقه اول واحد سه

 

۰۲۱-۶۷۹۷۴

 

۸ صبح الی ۵ عصر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشیم

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: تعمیر ساندویچ ساز " , " تعمیر قهوه ساز" , " تعمیر دستگاه تصفیه هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: